Nauči kako napraviti Google Ads oglase pomoču besplatnog online tečaja!

VIDEO LEKCIJE

Svaku lekciju možeš pogledati neograničen broj puta sve dok ne naučiš gradivo. Uz 6 sati video lekcija, učiš gdje želiš i kada želiš.

OGLAŠAVANJE

Naučit ćeš kako napraviti privlačan tekstualni oglas koji prodaje, odabrati ključne riječi, složiti remarketing kampanje i još mnogo toga.

67 LEKCIJA

Kroz 67 lekcija nauči kako napraviti uspješne Google Ads kampanje i biti među prvima na Google tražilici.

GOOGLE ADS OGLAŠAVANJE

Google ads oglašavanje je dio digitalnog marketinga koji se koristi kada želimo biti među prvima na Google tražilici za određenu ključnu riječ koju korisnik upiše. Bilo da imamo tvrtku ili neki projekt s web stranicom, želimo da nas drugi ljudi pronađu online i tako potencijalno kupe naše proizvode i usluge ili samo čuju za nas. Pomoću Google oglasa možemo direktno plasirati svoje proizvode ili usluge ispred osobe koja ga tog trenutka traži i tako optimizirati svoje troškove. Međutim, što ako postoje i drugi ljudi koji za istu ključnu riječ žele biti među prvima na tražilici kao i mi?

lekcija
0
modula
0
sati video materijala
0
Tijekom tečaja o Google Ads oglašavanju učit ćemo kako napraviti korisnički račun, strukturu kampanja i grupa oglasa, naučiti o strategijama licitiranja, izradi teksta oglasa i odabiru ključnih riječi. Pojasnit ćemo Google licitaciju, kako postaviti proširenja za oglase,  praćenje konverzija i remarketing kampanje. Sve to kroz 6 SATI VIDEO LEKCIJA.

SADRŽAJ

Lekcija 1: Dobrodošli
Lekcija 2: Što nas čeka u tečaju
Lekcija 3: Što je Google Ads
Lekcija 4: Gdje se prikazuju oglasi
Lekcija 5: Bitni izračuni kod oglašavanja
Lekcija 6: Hijerarhija korisničkog računa
Lekcija 7: Izrada prvog Google Ads računa
Lekcija 8: Postavke mreže
Lekcija 9: Lokacijske postavke i jezik
Lekcija 10: Postavke proračuna i licitacije
Lekcija 11: Postavke prve grupe oglasa i ključnih riječi
Lekcija 12: Izrada prvog oglasa
Lekcija 13: Postavke naplate
Lekcija 14: Snalaženje unutar sučelja
Lekcija 15: Organizacija kampanje i grupe oglasa
Lekcija 16: Ideje za strukturu kampanje i grupe oglasa
Lekcija 17: Izrada nove kampanje i grupe oglasa
Lekcija 18: Uvod u strategije licitiranja
Lekcija 19: Ciljani CPA
Lekcija 20: Ciljani povrat ulaganja u marketing (ROAS)
Lekcija 21: Povećanje broja klikova
Lekcija 22: Povećanje broja konverzija
Lekcija 23: Povećanje vrijednosti konverzija
Lekcija 24: Ciljana stopa pojavljivanja
Lekcija 25: Ručni CPC
Lekcija 26: Anatomija tekstualnog oglasa
Lekcija 27: Pravila pisanja oglasa
Lekcija 28: Savjeti iz prakse
Lekcija 29: BJ Fogg Model
Lekcija 30: Primjer pisanja oglasa
Lekcija 31: Targetiranje uređaja
Lekcija 32: Rotacija i testiranje oglasa
Lekcija 33: Postavljanje rasporeda prikazivanja
Lekcija 34: Razlika između ključnih riječi i pojmova za pretragu
Lekcija 35: 6 glavnih načina kako ljudi komuniciraju s tražilicom
Lekcija 36: Prodajni lijevak
Lekcija 37: Alat za istraživanje ključnih riječi
Lekcija 38: Organizacija ključnih riječi
Lekcija 39: Podudarnost ključnih riječi
Lekcija 40: Široka podudarnost
Lekcija 41: Modificirana široka podudarnost
Lekcija 42: Podudarnost fraze
Lekcija 43: Točno podudaranje
Lekcija 44: Negativne ključne riječi
Lekcija 45: Uvod u Google licitaciju
Lekcija 46: Kvaliteta oglasa
Lekcija 47: Rank oglasa
Lekcija 48: Specifičnosti kod kvalitete i ranka oglasa
Lekcija 49: Razumijevanje proširenja oglasa
Lekcija 50: Proširenje za veze na web lokaciju
Lekcija 51: Proširenje za dodatan opis
Lekcija 52: Proširenje za strukturirane isječke informacija
Lekcija 53: Proširenje za pozive
Lekcija 54: Proširenje za poruke
Lekcija 55: Proširenje za lokaciju
Lekcija 56: Proširenje za cijenu
Lekcija 57: Proširenje za aplikaciju
Lekcija 58: Proširenje za promociju
Lekcija 59: Osnove praćenja konverzija
Lekcija 60: Postavljanje praćenja konverzija
Lekcija 61: Ugradnja koda za praćenje konverzija
Lekcija 62: Uvod u remarketing i njegove značajke
Lekcija 63: Remarketing proces
Lekcija 64: Izrada publike za remarketing
Lekcija 65: Ugradnja remarketing koda na web
Lekcija 66: Izrada remarketing kampanja
Lekcija 67: Zaključak i zahvala

LEKCIJE UNUTAR TEČAJA

Što je Google Ads

U ovoj lekciji ćemo naučiti što je Google Ads i kako se koristi za stvaranje marketinških kampanja.

Anatomija oglasa

U ovoj lekciji ćemo naučiti koje se sve komponente nalaze unutar tekstualnog oglasa.

Ključne riječi

U ovoj lekciji ćemo naučiti koja je razlika između ključnih riječi i pojmova za pretragu.

Kvaliteta oglasa

U ovoj lekciji ćemo naučiti što sve utječe na kvalitetu oglasa i kako ju s vremenom poboljšati.

Uštedi vrijeme i naruči uslugu izrade Google Ads kampanja

UVOD U GOOGLE
ADS

DEMO

5/5
0 € (0 HRK)

Demo verzija je namijenjena osobama koje prvo žele vidjeti izgled tečaja prije nego se odluče na kupovinu.

U demo prikazu ćete vidjeti:
– Izgled profila
– Izgled modula i lekcija
– Primjer četiri video lekcije
– Dodatne informacije o tečaju.

Za pregled nije potrebna registracija.

GOOGLE ADS

PROFESSIONAL

5/5
0 € (0 HRK) 180€ (1356,21 HRK)
U startu tečaj dobivate besplatno i ako ste zadovoljni s dobivenim znanjem donirajte koliko možete kako bi omogučili da ovaj tečaj bude dostupan svima.

Online tečaj koji se sastoji od 11 modula i 67 lekcija. Dobivate korisničko ime i lozinku za pristup uz link za prijavu u e-learning sustav nakon narudžbe.

Online tečaj sa 6 sati video lekcija temeljenih na teoriji i praksi.

Imaš 90 dana pristup svim modulima i lekcijama. Tečaj će nakon toga biti automatski obrisan.

Nakon svakog modula čeka te ispit znanja kako bi dodatno ponovili gradivo. Na kraju tečaja je završni ispit nakon kojega dobiješ certifikat ukoliko se zadovolje uvjeti.

ZAPRATI NAS NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Naš YouTube kanal donosi ti zabavno-edukativan sadržaj o poslovnim idejama gdje poduzetnici dolaze pred investitore i traže investiciju za svoje poslovanje. Pogledaj kakve sve lude ideje imaju poduzetnici:

Autor tečaja, Silvio Krajina nudi uslugu izrade Google Ads kampanja individualnim pristupom za manji broj klijenata koji žele postići maksimalne rezultate! Cijena izrade kampanja i mjesečnog održavanja ovisi o opsežnosti posla koji se utvrdi nakon procjene. Zatraži procjenu i dogovori uslugu izrade Google Ads kampanja putem maila silvio@digitalnimarketing.hr ili na službenoj stranici tvrtke Sikra

GDJE SE PRIKAZUJU OGLASI?

Oglasi se mogu prikazati na prikazivačkoj i pretraživačkoj mreži u obliku tekstualnih, slikovnih i video oglasa. U ovom tečaju fokusiramo se na izradu tekstualnih oglasa za pretraživačku mrežu kako bi mogli najbolje optimizirati uloženo s dobivenim. Prava moć Google oglasa je ta da možemo plasirati svoj oglas točno u onom trenutku kada osoba traži naš proizvod ili uslugu i tako ne trošiti budžet na nerelevantne prikaze. Na primjer, ako osoba upiše u tražilicu “kuhinjske stolice”, a mi ih prodajemo, naš se oglas toj osobi može prikazati na vrhu pretrage samo kada u tražilici upiše “kuhinjske stolice”. Time naš oglas ima najveću relevantnost i šansu da nas korisnik posjeti.

NAKON GOOGLE ADS TEČAJA ĆEŠ NAUČITI:

google ads oglašavanje

O AUTORU TEČAJA

Silvio Krajina

Nakon pokretanja tvrtke iz temelja tražio sam načine kako promovirati svoje usluge potencijalnim kupcima. Nakon nekoliko pokušaja i pogrešaka shvatio sam da su moji kupci na Google-u. Nisam imao novaca da plaćam agenciju oko 200€ mjesečno, koliko su mi tada ponudili za te usluge, stoga sam odlučio učiti sam. Dvije godine nakon, moji su oglasi kontinuirano bili između prve i druge pozicije na tražilici i time je Google postao glavni kanal prodaje mojih usluga. Ovaj tečaj je nastao iz razloga kako bi i drugima olakšao taj proces.

© 2024. digitalnimarketing.hr – Sva prava zadržana | Opći uvjeti korištenja | Kolačići | info@digitalnimarketing.hr