kašnjenje-klijenata

Što kada klijent uporno kasni s update podacima u coachingu?

Online coaching je sve popularniji način pružanja usluga fitnes trenera, omogućavajući im da rade s klijentima iz udobnosti vlastitog doma. Međutim, jedan od izazova s kojima se fitnes treneri mogu suočiti je kašnjenje klijenata s dostavom update-a. Kada klijenti redovito kasne s ažuriranjem svojih napretka, može biti teško pružiti pravodobne smjernice i podršku. U ovom članku ćemo istražiti nekoliko rješenja i smjernica.

Komunikacija i očekivanja

Zvuči jednostavno i podrazumijeva se?

Jedan od ključnih koraka u upravljanju kašnjenjem s update-om je jasna komunikacija i postavljanje očekivanja s klijentima. Na početku suradnje, obavijestite klijente o važnosti redovitog dostavljanja update-a i dogovorite se o vremenskom okviru u kojem očekujete da će se to dogoditi. Jasno naglasite da pravovremeni update pomaže vama kao treneru da pružite bolju podršku i smjernice kao i da ste u ovome zajedno i da, ako svaka strana odradi svoj posao, šanse za uspješan rezultat se povećavaju.

Slanje podsjetnika

Kako biste pomogli klijentima da se prisjete dostavljanja update-a, koristite automatizirane sustave i podsjetnike. Možete koristiti alate za slanje automatskih e-mailova ili poruka koji će podsjetiti klijente na nadolazeći update, a ponajviše za one koji često kasne. Gmail ima odličnu funkciju gdje možete namjestiti kada će se mail poslati pa ga, ako radite update nedjeljom, uvijek možete namjestiti da se pošalje par dana ranije i ako uočite da je klijent počeo slati na vrijeme, jednostavno prestanite slati podsjetnike.

kašnjenje-klijenata

>> KAKO IZGRADITI POVJERENJE S KLIJENTIMA? <<

Redoviti pregledi napretka

Ako primijetite da klijenti često kasne s update-om, važno je redovito provoditi pregled napretka tijekom coachinga. To može uključivati mjesečne sastanke putem video poziva ili telefonskih razgovora kako biste razgovarali o postignućima, izazovima i postavili nove ciljeve. Ovaj redoviti kontakt pomaže klijentima da ostanu motivirani i osjećaju odgovornost za dostavu svojih update-a.

Fleksibilnost i razumijevanje

Važno je biti fleksibilan i razumjeti da klijenti mogu imati različite obveze i izazove u svom svakodnevnom životu. Pokažite razumijevanje ako se dogodi kašnjenje s update-om i pokušajte prilagoditi raspored coachinga kako biste im omogućili da se vrate na pravi put. Važno je ostati podržavajući i osigurati im da ste tu kako biste im pomogli u postizanju njihovih ciljeva.

Zaključak

Ovaj proces zahtijeva komunikaciju, postavljanje očekivanja, korištenje podsjetnika, redovite preglede napretka, dijeljenje smjernica i fleksibilnost. Važno je uspostaviti dobru komunikaciju s klijentima i naglasiti važnost pravovremenih update-a odmah na početku suradnje. Implementiranjem ovih smjernica, možete si olakšati proces ažuriranja klijenata i osigurati kontinuiranu podršku i smjernice kako bi postigli svoje ciljeve, ali i kako vi bi optimizirali svoje poslovanje.

Ostavi komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *