Kada kreiraš svoj korisnički račun i prijaviš se u sustav, dočekat će te sučelje profila. Ovdje možeš provjeriti status narudžbe, mijenjati lozinku i ući u tečaj. Nakon što tečaj bude odobren, pojaviti će se u rubrici Upisani tečajevi. Kada klikneš na njega uđeš na sadržaj tečaja i možeš ga početi prolaziti od modula 1 pa nadalje.
Nakon ulaska u tečaj možemo vidjeti sadržaj. Tečaj se sastoji od 11 modula i 67 lekciju. Kada kliknemo na modul prikazati će se sve lekcije koje se nalaze u njemu i klikom na lekciju ju pokrenemo. Nakon svakog modula čeka te provjera znanja kako bi ponovili gradivo. Na kraju tečaja je završni ispit nakon kojega dobite certifikat o polaznosti.
Prvi puta, tečaj moraš prolaziti redosljedno i nije moguće preskakati lekcije iz razloga što je gradivo povezano i u konačnici čini cjelinu. Nakon što ga završiš, možeš se vratit na bilo koji modul i lekciju bez poštivanja redosljeda. Ovako to izgleda kada kliknemo na modul 1. Lekciju možeš pokrenuti klikom na nju dok se lijevo nalazi navigacija na sve module i lekcije.
U ovoj lekciji ćemo naučiti što je Google Ads i kako se koristi za stvaranje marketinških kampanja.
U ovoj lekciji ćemo naučiti koje se sve komponente nalaze unutar tekstualnog oglasa.
U ovoj lekciji ćemo naučiti koja je razlika između ključnih riječi i pojmova za pretragu.
U ovoj lekciji ćemo naučiti što sve utječe na kvalitetu oglasa i kako ju s vremenom poboljšati.
Pristup tečaju imaš 90 dana i možeš učiti svojim tempom. Tijekom tečaja o Google Ads oglašavanju učit ćemo kako napraviti korisnički račun, strukturu kampanja i grupa oglasa, naučiti o strategijama licitiranja, izradi teksta oglasa i odabiru ključnih riječi. Pojasnit ćemo Google licitaciju, kako postaviti proširenja za oglase, praćenje konverzija i remarketing kampanje. Sve to kroz 6 SATI VIDEO LEKCIJA.
© 2019. digitalnimarketing.hr – Sva prava zadržana | Opći uvjeti korištenja | Kolačići | info@bithub.hr