KAKO IZGLEDA UNUTAR TEČAJA?

Kada kreiraš svoj korisnički račun i prijaviš se u sustav, dočekat će te sučelje profila. Ovdje možeš provjeriti status narudžbe, mijenjati lozinku i ući u tečaj. Nakon što tečaj bude odobren, pojaviti će se u rubrici Upisani tečajevi. Kada klikneš na njega uđeš na sadržaj tečaja i možeš ga početi prolaziti od modula 1 pa nadalje. 

Nakon ulaska u tečaj možemo vidjeti sadržaj. Tečaj se sastoji od 11 modula i 67 lekciju. Kada kliknemo na modul prikazati će se sve lekcije koje se nalaze u njemu i klikom na lekciju ju pokrenemo. Nakon svakog modula čeka te provjera znanja kako bi ponovili gradivo. Na kraju tečaja je završni ispit nakon kojega dobite certifikat o polaznosti.

Prvi puta, tečaj moraš prolaziti redosljedno i nije moguće preskakati lekcije iz razloga što je gradivo povezano i u konačnici čini cjelinu. Nakon što ga završiš, možeš se vratit na bilo koji modul i lekciju bez poštivanja redosljeda. Ovako to izgleda kada kliknemo na modul 1. Lekciju možeš pokrenuti klikom na nju dok se lijevo nalazi navigacija na sve module i lekcije.

Što je Google Ads

U ovoj lekciji ćemo naučiti što je Google Ads i kako se koristi za stvaranje marketinških kampanja.

Anatomija tekstualnog oglasa

U ovoj lekciji ćemo naučiti koje se sve komponente nalaze unutar tekstualnog oglasa.

Ključne riječi i pojmovi za pretragu

U ovoj lekciji ćemo naučiti koja je razlika između ključnih riječi i pojmova za pretragu.

Kvaliteta oglasa

U ovoj lekciji ćemo naučiti što sve utječe na kvalitetu oglasa i kako ju s vremenom poboljšati.

KOLIKO TRAJE TEČAJ?

Pristup tečaju imaš 90 dana i možeš učiti svojim tempom. Tijekom tečaja o Google Ads oglašavanju učit ćemo kako napraviti korisnički račun, strukturu kampanja i grupa oglasa, naučiti o strategijama licitiranja, izradi teksta oglasa i odabiru ključnih riječi. Pojasnit ćemo Google licitaciju, kako postaviti proširenja za oglase,  praćenje konverzija i remarketing kampanje. Sve to kroz 6 SATI VIDEO LEKCIJA.

SADRŽAJ

Lekcija 1: Dobrodošli
Lekcija 2: Što nas čeka u tečaju
Lekcija 3: Što je Google Ads
Lekcija 4: Gdje se prikazuju oglasi
Lekcija 5: Bitni izračuni kod oglašavanja
Lekcija 6: Hijerarhija korisničkog računa
Lekcija 7: Izrada prvog Google Ads računa
Lekcija 8: Postavke mreže
Lekcija 9: Lokacijske postavke i jezik
Lekcija 10: Postavke proračuna i licitacije
Lekcija 11: Postavke prve grupe oglasa i ključnih riječi
Lekcija 12: Izrada prvog oglasa
Lekcija 13: Postavke naplate
Lekcija 14: Snalaženje unutar sučelja
Lekcija 15: Organizacija kampanje i grupe oglasa
Lekcija 16: Ideje za strukturu kampanje i grupe oglasa
Lekcija 17: Izrada nove kampanje i grupe oglasa
Lekcija 18: Uvod u strategije licitiranja
Lekcija 19: Ciljani CPA
Lekcija 20: Ciljani povrat ulaganja u marketing (ROAS)
Lekcija 21: Povećanje broja klikova
Lekcija 22: Povećanje broja konverzija
Lekcija 23: Povećanje vrijednosti konverzija
Lekcija 24: Ciljana stopa pojavljivanja
Lekcija 25: Ručni CPC
Lekcija 26: Anatomija tekstualnog oglasa
Lekcija 27: Pravila pisanja oglasa
Lekcija 28: Savjeti iz prakse
Lekcija 29: BJ Fogg Model
Lekcija 30: Primjer pisanja oglasa
Lekcija 31: Targetiranje uređaja
Lekcija 32: Rotacija i testiranje oglasa
Lekcija 33: Postavljanje rasporeda prikazivanja
Lekcija 34: Razlika između ključnih riječi i pojmova za pretragu
Lekcija 35: 6 glavnih načina kako ljudi komuniciraju s tražilicom
Lekcija 36: Prodajni lijevak
Lekcija 37: Alat za istraživanje ključnih riječi
Lekcija 38: Organizacija ključnih riječi
Lekcija 39: Podudarnost ključnih riječi
Lekcija 40: Široka podudarnost
Lekcija 41: Modificirana široka podudarnost
Lekcija 42: Podudarnost fraze
Lekcija 43: Točno podudaranje
Lekcija 44: Negativne ključne riječi
Lekcija 45: Uvod u Google licitaciju
Lekcija 46: Kvaliteta oglasa
Lekcija 47: Rank oglasa
Lekcija 48: Specifičnosti kod kvalitete i ranka oglasa
Lekcija 49: Razumijevanje proširenja oglasa
Lekcija 50: Proširenje za veze na web lokaciju
Lekcija 51: Proširenje za dodatan opis
Lekcija 52: Proširenje za strukturirane isječke informacija
Lekcija 53: Proširenje za pozive
Lekcija 54: Proširenje za poruke
Lekcija 55: Proširenje za lokaciju
Lekcija 56: Proširenje za cijenu
Lekcija 57: Proširenje za aplikaciju
Lekcija 58: Proširenje za promociju
Lekcija 59: Osnove pračenja konverzija
Lekcija 60: Postavljanje pračenja konverzija
Lekcija 61: Ugradnja koda za pračenje konverzija
Lekcija 62: Uvod u remarketing i njegove značajke
Lekcija 63: Remarketing proces
Lekcija 64: Izrada publike za remarketing
Lekcija 65: Ugradnja remarketing koda na web
Lekcija 66: Izrada remarketing kampanja
Lekcija 67: Zaključak i zahvala

© 2019. digitalnimarketing.hr – Sva prava zadržana | Opći uvjeti korištenja | Kolačići | info@bithub.hr