Dobrodošli u novi ispit, ugodno se smjestite, koncentracija maksimalna, krećemo! 🙂
0 of 8 Pitanja completed
Questions:
You have already completed the provjera znanja before. Hence you can not start it again.
Provjera znanja is loading…
You must sign in or sign up to start the provjera znanja.
You must first complete the following:
0 of 8 Pitanja answered correctly
Vaše vrijeme:
Time has elapsed
Ostvarili ste 0 od 0 bodova, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Na kojem principu radi oglašavanje na Facebooku?
Poveži vrstu oglašavanja i definiciju
Reach
|
|
Traffic
|
|
Engagement – post engagement
|
|
App installs
|
|
Store visits
|
|
Koja je najbolja vrsta oglašavanja za privlačenje novih pratitelja?
Traffic vrsta oglasa je odlična kada nekoga želimo dovesti na prodajnu stranicu.
Reach je odlična vrsta kampanje kada želimo da što više ljudi lajka i komentira našu objavu jer će ju velik broj vidjeti.
Page likes je odlična kampanja ako želimo dovesti hrpu aktivnih pratitelja.
Kako kreirati oglas koji će prodati?
Na što paziti kod story oglasa?