neiskreni-klijenti

Kako se nositi s neiskrenim klijentima u online coachingu?

U online coaching industriji, interakcija s klijentima putem digitalnih platformi postaje sve uobičajenija. Bez izravnog fizičkog kontakta, fitnes treneri moraju osloniti se na komunikaciju putem poruka, e-pošte, video poziva i drugih online alata. Iako je ovaj način rada vrlo praktičan i omogućava suradnju s klijentima iz različitih dijelova svijeta, može se suočiti s izazovima kada klijent nije iskren ili skriva informacije.

U ovom članku istražit ćemo kako se nositi s neiskrenim klijentima u online coachingu.

Uspostavite povjerenje

Povjerenje je ključni element svake coaching veze. Kako biste izgradili povjerenje s klijentom, stvorite siguran i poticajan prostor u kojem se osjećaju slobodno izražavati. Osigurajte im da je sve što dijele s vama povjerljivo i da ćete koristiti te informacije samo u svrhu pružanja adekvatnog treninga i podrške.

Oni moraju biti svjesni da je suradnja s vama prostor bez osude, bez ismijavanja, bez glupih pitanja i isključivo prostor gdje mogu samo napredovati i učiti.

Postavite jasna očekivanja

Od početka komunikacije s klijentom, postavite jasna očekivanja o tome što želite postići i kakve informacije trebate kako biste pružili prilagođeni program treninga. Upoznajte klijenta s procesom i objasnite im da je njihova iskrenost ključna za uspjeh i postizanje ciljeva.

Trebate im približiti informaciju da vi radite s informacijama koje vam oni pruže. Ako te informacije nisu točne ili ne prikazuju pravu sliku, odluke, smjernice i savjete koje donosite i koje im dajete će se temeljiti na krivim informacijama i samim time cijela priča gubi učinak.

neiskreni-klijenti

>> ŠTO KADA KLIJENT UPORNO KASNI S UPDATE PROCESOM? <<

Pitajte prava pitanja bez osude

Kada sumnjate da klijent nije iskren ili skriva informacije, važno je postaviti prava pitanja kako biste dobili jasnoću. Budite pažljivi i empatični u komunikaciji te postavljajte otvorena pitanja koja zahtijevaju dublje razmišljanje i iskrene odgovore. Na primjer, umjesto da pitate “Jesi li odradio/la trening prošli tjedan?“, možete postaviti pitanje poput “Kako se osjećaš s provedbom treninga? Je li bilo izazova s kojima si se suočio/la u ovom tjednu?“.

Neprestana podrška

Kada se klijent osjeća podržano, veća je vjerojatnost da će biti iskren i otvoren. Stalno potičite klijenta, slavite njihove male uspjehe i podsjetite ih na njihove ciljeve. Također, pružite im dodatnu podršku u prepoznavanju i prevladavanju prepreka s kojima se suočavaju.

Doslovno je vaš zadatak pronaći bilo kakvu pobjedu iz njihove tjedne refleksije i istaknuti ju jer ju oni najčešće ne vide već se fokusiraju na stvari koje ne idu i ako zanemarite te male pobjede, to im je samo dodatna potvrda da nisu važne pa će ih s vremenom još manje primjećivati i pisati, a samim time postati još više kritični.

Zaključak

Susretanje s neiskrenim klijentima u online coachingu može biti izazovno, ali postoje strategije koje vam mogu pomoći. Izgradnja povjerenja, postavljanje jasnih očekivanja, postavljanje pravih pitanja, slušanje aktivno i pružanje podrške ključni su elementi za rješavanje ovog problema. Važno je zapamtiti da je krajnji cilj podržati klijenta u postizanju njihovih fitnes ciljeva i unaprijediti njihovo zdravlje i dobrobit.

Ostavi komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *