Kako dizajnirati proizvod ili uslugu temeljenu na onome što ljudi stvarno žele?
Jedan od najvažnijih koraka u uspješnom poslovanju je dizajniranje proizvoda ili usluga koje odgovaraju potrebama i željama naše ciljane publike. U ovom članku istražit ćemo
Kako se nositi s neiskrenim klijentima u online coachingu?
U online coaching industriji, interakcija s klijentima putem digitalnih platformi postaje sve uobičajenija. Bez izravnog fizičkog kontakta, fitnes treneri moraju osloniti se na komunikaciju putem
Što kada klijent uporno kasni s update podacima u coachingu?
Online coaching je sve popularniji način pružanja usluga fitnes trenera, omogućavajući im da rade s klijentima iz udobnosti vlastitog doma. Međutim, jedan od izazova s
Kako održati svoje društvene mreže aktivnima preko ljeta?
Ljeto je doba godine kada ljudi često odlaze na odmor, provode vrijeme na plaži ili se posvećuju drugim aktivnostima na otvorenom. Za mnoge fitnes trenere,
Što možemo naučiti o brendiranju od UFC borca Paula Coste?
Često možete čuti savjet kako trebate biti svoji, autentični i slično kada se priča o sadržaju na društvenim mrežama, ali uz toliko utjecaja i informacija
Je li tržište zaista zasićeno fitnes trenerima?
Često možemo čuti kako se priča da je tržište prezasićeno fitnes trenerima i da se teško probiti. Je li to zaista tako i koliko se