Opis za Instagram profil – kako da privuče pažnju?
Opis za Instagram profil je jedna od prvih stvari koju posjetitelji vašeg Instagram profila vide – kako napisati opis koji privlači pažnju? U ovom članku
Kako povećati broj pratitelja na Instagramu bez plaćenih oglasa?
Kako povećati broj pratitelja na Instagramu je nešto čemu svatko teži, ali svi se uglavnom oslanjaju na plaćene oglase. U ovom članku s vama želim
Kako napisati dobar “call to action” i gdje većina radi istu grešku?
Kvalitetno napisan call-to-action može donijeti zaista odlične rezultate, ovisno o tome na što ciljamo njime. Ponajviše se pojavljuje na dva mjesta, u tekstovima Facebook objava
Instagram carousel post – kako ga napraviti, prednosti, izgled strukture i najčešće greške koje radite
Instagram carousel post stekao je svoju popularnost iz jednostavnog razloga – omogućuje nam da u nekoliko fotografija ispričamo priču, a efekt gdje se jedna slika
Što ako netko već radi ono što ti želiš raditi?
U zadnje dvije godine sam održao preko 15 radionica o brendiranju na društvenim mrežama, govorio po konferencijama, panelima i fakultetima. Kada god sam imao priliku
Online prodaja – 3 prodajne tehnike za bolju prodaju
Online prodaja je u zadnje vrijeme postala prilično zastupljena te se sve više pojedinaca odlučuje na online prodaju. Radilo se o virtualnim proizvodima poput online