kako-povećati-broj-pratitelja-na-instagramu

Kako povećati broj pratitelja na Instagramu bez plaćenih oglasa?

Kako povećati broj pratitelja na Instagramu je nešto čemu svatko teži, ali svi se uglavnom oslanjaju na plaćene oglase. U ovom članku s vama želim podijeliti 3 načina kako povećati broj pratitelja bez da morate sponzorirati svoje objave bez ikakvog konkretnog cilja osim povećanja broja pratitelja.

Naravno, ako imate viška budgeta, ništa vam ne brani da ga uložite u oglase koji će imati za cilj povećati broj pratitelja, ali ja bih osobno uvijek svaki višak budgeta uložio u retargeting, naravno, ako imam proizvod koji prodajem.

1. Radite usklađen sadržaj

Svi će vam reći radite kvalitetan sadržaj, ali nitko neće reći kako treba izgledati taj kvalitetan sadržaj. Je li to predivno dizajniran vizual? Je li to 4K video vrhunske produkcije? Zato ću uvesti novi pojam, a to je da radite usklađen sadržaj.

Dobro, kakav je to sada usklađen sadržaj?

To je sadržaj koji ste uskladili sa svojom ciljanom skupinom i svojim ciljevima. Kako uskladiti sadržaj? Prije svega, trebate znati s kim usklađujete sadržaj, poznajete li svoju ciljanu skupinu?

Većina nikada ni ne napravi definiranje svoje ciljane skupine, njenih navika, ponašanja. Kada ih pitate tko je vaša ciljana skupina, vjerojatno će odgovor biti svi od 18 do 50, a to je u najboljem slučaju, najčešće je odgovor svi.

Ono što se događa kada radite sadržaj koji je usklađen s vašom ciljanom skupinom jest onaj klik između vas i publike, gdje se njima stvarno sviđa vaš sadržaj, gdje ga hvale, gdje šire riječ o vama, govore svima kako je super. U čemu je tajna?

Sadržaj je super, za njih.

Poanta je definirati svoju ciljanu skupinu, definirati svoj profil pratitelja i onda kada točno znamo osobine, navike i ponašanje svojih pratitelja, možemo definirati način na koji ćemo im pristupiti, kakav sadržaj ćemo raditi za njih, a da se dogodi onaj klik i da krenu govoriti drugima jer, ono što se uvijek događa jest kada otkrijemo nešto što nam je super na internetima, širimo to dalje.

Preko 50% novih pratitelja koji me počnu pratiti na Instagramu dolazi preko preporuke. Gotovo svakom pratitelju pošaljem poruku dobrodošlice i pitam kako su saznali za brend jer mi je važno razvijati individualan odnos s osobama koje me prate – preko 50% odgovora je preporuka prijatelja, preporuka okoline, preporuka kolege s posla na kavi.

kako-povećati-broj-pratitelja-na-instagramu

>> NEMOJTE RADITI OVE 3 GREŠKE NA INSTAGRAMU <<

2. Fokusirajte “call to action” na rast pratitelja

Prošli tjedan sam napisao veliki vodič za call to action, greške koje svi rade i kako napisati dobar. Ono što vas sada želim naučiti jest kako usmjeriti call to action ka povećanju pratitelja jer, mi sami biramo, barem bi trebali birati, kako ćemo pisati call to action u skladu s našim strateškim planom za određeni mjesec, kvartal ili godinu. Barem se nadam da imate strateški plan za svoje projekte, brendove, inicijative.

Što mislite, kako usmjeriti call to action tekst na rast pratitelja? Kako da novi profili dođu do vašeg putem toga?

Stvar je jednostavnija no što mislite – pozovite pratitelje da označe svoje prijatelje temeljem neke situacije. Ja to radim na jednostavan način, kada dijelim recept, pozovem ih da označe u komentare osobe s kojima žele podijeliti recept. Kada sam primijetio kako je to dosta obično, otišao sam korak dalje i povremeno ubacio nešto poput “Označi u komentare osobu koja te mora pozvati kod sebe doma i dočekati te ovim receptom!” – pratitelji označavaju svoje prijatelje, oni ne prate moj brend, vide oznaku, dođu na profil, zaprate.

Imamo rast.

Naravno, ovo ne funkcionira samo u branši prehrane, možemo to primijeniti na bilo koju branšu. Jednostavno ih pozovite da označe nekoga tko bi mogao imati bilo kakve veze sa situacijom koju opisujete kroz sadržaj, nekoga kome treba poruka koju prenosite, netko tko ima problema s nečim što riješava baš taj sadržaj koji dijelite – poanta je da povežete sadržaj koji je objavljen s potrebom da ga netko vidi, ubacite malo humora, začinite s nečim zanimljivim i imate ih.

3. Podijelite druge profile iz svoje branše na story

Svi se toliko boje konkurencije, pričaju loše o konkurenciji i svjestan sam da nema svaka branša istu priču o konkurenciji. Negdje se većina podržava, drugdje se većina podbada. Ipak, nas u ovom slučaju ne zanimaju sitni međuljudski odnosi i ostale stvari već samo jedno – naša konkurencija ima pratitelje koji su i naša ciljana skupina te treba postojati način da dođemo do njih.

Izdignite se iznad svega i budite ti koji će napraviti prvi korak i reći nešto lijepo o onima koji rade istu stvar kao i vi. Podijelite screenshot njihovog profila na svoj story, napišite što rade i pozovite ih da ih zaprate. Možda nije 100% sigurno, ali uvijek vjerujem da lijepa riječ otvara svaka vrata i postoje dobre šanse da vas oni podijele natrag kod sebe, a to znači da će njihovi pratitelji saznati za vas i potencijalno zapratiti.

Znate što?

Dajte svojim pratiteljima izbor. Neka vide da postoje i drugi profili koji rade istu stvar kao i vi, ali i neka vide da vi to radite najbolje od svih. Neka vide da još 10 profila radi sličnu stvar, ali neka se osvijeste zašto baš prate i vas i da ste vi broj jedan u njihovim očima.

Pratitelj po pratitelj, povjerenje po povjerenje, kupac po kupac.

Kako povećati broj pratitelja na Instagramu – koji je zaključak?

Ovo su samo neke od metoda kojima možete povećati broj pratitelja na Instagramu. Priču svodimo na to da kreirate sadržaj koji je usklađen s vašom ciljanom skupinom jer će ga tek onda prepoznati kao da je odličan, jer je odličan iz razloga što je napravljen da bude odličan za njih, rasporedite fokus oko call to action teksta i usmjerite ga kako spada i u konačnici, napravite prvi korak i podijelite druge profile iz svoje branše na svoj story, dobre su šanse da će vas podijeliti kod sebe i predstaviti svojim pratiteljima.