opis za instagram profil

Opis za Instagram profil – kako da privuče pažnju?

Opis za Instagram profil je jedna od prvih stvari koju posjetitelji vašeg Instagram profila vide – kako napisati opis koji privlači pažnju? U ovom članku ću dati nekoliko korisnih savjeta i smjernica kako bi vaš opis privukao što više novih pratitelja.

opis za instagram profil

>> KAKO POVEĆATI BROJ PRATITELJA NA INSTAGRAMU BEZ PLAĆENH OGLASA? <<

Zašto je opis za Instagram profil važan?

Idemo razmišljati o profilima koji nas ne prate i dođu na naš profil. Bilo bi dobro da nam je cilj da nas zaprate, povežu se s našim brendom, kroz vrijeme postanu aktivni pratitelji i u konačnici kupe naš proizvod – tako nekako ukratko izgleda proces.

Što prvo vide kada posjete naš profil?

Logotip, korisničko ime, broj objava, broj pratitelja, broj profila koje pratimo… i opis našeg profila.

Zadatak tog opisa je da ostavi dobar dojam na početku, gledajte ga kao onih prvih 7 sekundi uživo tijekom kojeg se stvara prvi dojam o vama kao osobi, upravo to u većini slučajeva radi opis u Instagram profilu. Stvara dojam i doslovno može odlučiti o tome hoće li osoba napustiti početnu stranicu vašeg Instagram profila ili će ju opis zainteresirati i potaknuti na daljnji boravak na profilu.

Kako napisati dobar opis za Instagram profil?

Idemo vidjeti koje karakteristike ima dobar opis bilo čega:

  • sažet
  • kratak
  • jasan
  • direktan
  • poentira

Ako opis bilo čega ima ovih pet sastavnica, vrlo su dobre šanse da nećete trebati ulaziti u dodatna pojašnjenja. Već se pet godina bavim edukacijom u branši koja ima toliko dezinformacija sa svih strana da mi dolaze ljudi koji su zbunjeni i ne znaju što je točno, a što pogrešno. Također, kada radim s pojedincima koji tek žele pokrenuti nešto svoje preko društvenih mreža, a potpuni su početnici, važno je da svaka moja video lekcija, svako objašnjavanje ima gore navedene karakteristike – jedino ću tako osigurati kvalitetan prijenos informacija.

Ista je stvar s Instagram opisom, ali kako postići da ima ove sastavnice na jednostavan način?

Kada razmišljate o tome kako ga konstruirati, pokušajte napraviti to na jednostavan način: odgovorite na pitanje što radite. Ono što će sigurno zanimati osobu koja posjeti vaš profil jest o čemu se to radi, a vi ste ti koji trebate biti sposobni u jednoj rečenici objasniti što vi to radite, ali na jednostavan i lako shvatljiv način, tako da nasumično odabrana osoba na ulici može znati što ju čeka.

Pokazat ću vam kako to izgleda na primjeru nekoliko Instagram profila koji su završili moj tečaj o brendiranju i koje mentoriram.

Primjer 1 – opis u rečenici

U prvom primjeru možemo vidjeti kako izgleda kada odgovorimo na pitanje što radimo u jednoj rečenici. Ovdje se u opisu navodi target skupina (roditelji), dobivamo informaciju o proizvodu (edukacije i savjetovanja) te govorimo o cilju proizvoda (stvaranje poticajnog okruženja za kvalitetan i cjelovit rast i razvoj djeteta).

opis instagram profil

Primjer 2 – opis u natuknicama

Kod ovog primjera smo napravili sličnu stvar na drugačiji način, kroz natuknice i emoticone. U prvoj natuknici možemo dobiti odgovor na pitanje tko vodi profil i zašto je relevantan (učitelji), u drugom odgovaramo na pitanje što profil radi (pomaže učenju jezika na lakši i zanimljiviji način) te u trećoj natuknici možemo vidjeti odgovor na pitanje zašto to rade (vjeruju da svi mogu naučiti jezike).

opis instagram profil 2

Neki ljudi više vole vidjeti opis u rečenici dok su drugi fanovi natuknica s emoticonima. Na vama je da istražite svoju ciljanu skupinu i kroz dobivene rezultate procijenite što im više odgovara, a uvijek možete testirati i vidjeti što će bolje prolaziti.

Zaključak

Dobar opis profila daje jasan, sažet, kratak i direktan odgovor na pitanje što radite. Želimo poentirati tim opisom jer je to prilika za stvaranje prvog dojma o nama svakome posjetitelju, a cilj je da ostanu na našem profilu, kroz opis dobiju jasnu informaciju što ih očekuje, a zatim će se prebaciti na objave i upustiti se u konzumaciju našeg sadržaja. Uz prethodno razumijevanje našeg profila, veće su šanse da kroz se kroz konzumaciju sadržaja zainteresiraju za naš brend i zaprate nas.

Nadam se da će vam ove informacije biti korisne i da ćete nakon čitanja ovog članka provjeriti opis svojeg Instagram profila i vidjeti ima li prostora za unaprijeđenje! 🙂