kako odrzati svoje drustvene mreze

Kako održati svoje društvene mreže aktivnima preko ljeta?

Ljeto je doba godine kada ljudi često odlaze na odmor, provode vrijeme na plaži ili se posvećuju drugim aktivnostima na otvorenom. Za mnoge fitnes trenere, ovo može predstavljati izazov jer potražnja za fitness uslugama može opasti. Međutim, društvene mreže pružaju odličnu priliku za održavanje angažmana sa svojom zajednicom i privlačenje novih pratitelja čak i tijekom ljeta. U ovom članku ćemo istražiti nekoliko ideja za sadržaj koji možete objavljivati na društvenim mrežama tokom ljeta kako biste zadržali interes svoje publike i ostali relevantni.

Dijeljenje inspirativnih priča i transformacija

Ljeto je savršeno vrijeme za dijeljenje inspirativnih priča svojih klijenata ili svoje vlastite. Ovakve priče mogu biti motivacija za druge ljude koji žele unaprijediti svoje zdravlje i kondiciju. Intervjui sa klijentima koji su postigli svoje ciljeve mogu biti izuzetno inspirativni i poticajni. Osim toga, možete podijeliti i svoje osobne priče o svojim fitness putovanjima kako biste pokazali da ste autentični i da razumijete izazove s kojima se ljudi suočavaju.

kako odrzati svoje drustvene mreze

>> JE LI TRŽIŠTE ZAISTA ZASIĆENO TRENERIMA? <<

Fitness u pokretu

Iskoristite ljepotu ljeta i objavljujte sadržaj na društvenim mrežama dok ste u pokretu. Snimite videozapise tokom svojih treninga na otvorenom ili dijelite fotografije iz prirode koje će inspirirati ljude da ostanu aktivni i iskoriste ljeto za vježbanje na otvorenom. Prikazivanje svoje strasti prema fitnessu u prirodnim okruženjima može biti vrlo privlačno za publiku, a da ne spominjemo koliko svaki video izgleda prekrasno kada ste okruženi zelenilom umjesto svojom sobom sa smeđim vratima i nekada bijelim zidom.

Edukativni sadržaj

Ljeto može biti vrijeme kada ljudi imaju više slobodnog vremena i žele naučiti nešto novo. Iskoristite tu priliku i objavljujte edukativni sadržaj na društvenim mrežama. Možete dijeliti savjete o pravilnoj tehnici vježbanja, informacije o nutritivnim vrijednostima određene hrane ili objašnjavati različite vrste vježbi i njihove prednosti. Pružanje vrijednih informacija vašoj publici pomoći će vam da ostanete relevantni čak i kad je potražnja za vašim uslugama manja.

Događanja preko ljeta povezana s aktivnim životom

Tokom ljeta, mnogi ljudi uživaju u događajima u lokalnoj zajednici. Iskoristite tu priliku za povezivanje s lokalnim organizacijama ili događanjima i dijelite informacije o njima na društvenim mrežama. Možete objavljivati ​​raspored događaja na otvorenom, sportskih natjecanja ili grupnih aktivnosti koje podržavaju zdravlje i fitness. Ovo će vam pomoći da ostanete prisutni u umovima ljudi čak i kad se ne bave aktivno fitnessom tokom ljeta.

Zaključak

Ljeto može biti izazovno vrijeme za fitnes trenere zbog manje potražnje za uslugama. Međutim, društvene mreže nude sjajnu priliku za održavanje angažmana sa svojom publikom i privlačenje novih pratitelja. Dijeljenje inspirativnih priča, objavljivanje sadržaja na otvorenom, dijeljenje edukativnog sadržaja i povezivanje s lokalnom zajednicom samo su neke od ideja koje možete primijeniti kako biste ostali relevantni tokom ljeta. Iskoristite ovu priliku da izgradite i održite vezu s vašom zajednicom i pružite vrijednost ljudima čak i kad nisu aktivno uključeni u fitness.

A kako bi jesen dočekali što spremniji, ako već niste, upišite naš FPM tečaj i naučit ćemo vas svemu što trebate znati o kreiranju sadržaja, prodaji, povećanju klijenata i ono najvažnije – zadržavanju postojećih klijenata koji će biti toliko oduševljeni vašim radom da će vas svima preporučivati.