Često možete čuti savjet kako trebate biti svoji, autentični i slično kada se priča o sadržaju na društvenim mrežama, ali uz toliko utjecaja i informacija kojima smo opkoljeni, ponekad je teško biti svoj i pronaći svoj ton, a kamoli brendirati nešto u svojem stilu. Većina uglavnom pokušava kopirati nešto što je negdje vidjela na neki svoj način pa na kraju odustanu jer ne žive to, to nisu oni i svi ti pokušaji plasiranja nekakvog sadržaja i brendiranja generalno završe osrednje.
Danas vam na primjeru UFC borca Paula Coste donosim odličan primjer brendiranja i autentičnosti od kojeg svi možemo učiti, a na kraju članka ću objasniti i zašto.
Secret juice
Dana 19.08.2022. godine je ovaj borac na vaganje donio običnu plastičnu bocu s nekim napitkom, a na koju je flomasterom na A4 papir napisao secret juice kao da je to pisalo dijete iz trećeg osnovne i stavio pored sebe.
Naravno, medije je odmah zainteresiralo što to ima i počelo se pisati o tome.
Zatim je gostovao kod najpoznatijeg MMA novinara Ariela Helwanija u njegovoj emisiji jer je secret juice pridobio njegovu pažnju pa ga je pozvao da odrade gostovanje, Paulo je bio tu putem video veze i pričao je o svojem tajnom napitku uz dozu humora.
View this post on Instagram
Iz priloženog možemo vidjeti kako ne želi otkriti satojke svojeg napitka čime budi još veći interes, a njegov komičan naglasak engleskog jezika i cijeli nastup su izazvali brojne reakcije u MMA zajednici, uglavnom pozitivne te se cijela priča počela rolati.
Nadalje, sada je situacija da Paulo nigdje ne ide bez svoje boce s istim natpisom, napisano flomasterom, pisalo dijete u trećem osnovne. Ariel ga je ovaj put pozvao uživo i kreirao svoju verziju tajnog napitka te je nastala cijela komična situacija i oko toga. Ariel je uvidio da je nastao hype oko tajnog napitka i odlučio ga iskoristiti kako bi i on ušao u taj hype.
View this post on Instagram
Secret juice ne prestaje biti tema svaki put kada se Paulo pojavi, a još uvijek nije otkrio sastojke te je to ono što i dalje cijelu priču drži aktualnom.
Što možemo naučiti od Paula kada je riječ o brendiranju?
Okej, idemo sada napraviti stručnu analizu s brending strane. Prije svega, ono što možemo vidjeti jest da stalno sa sobom nosi taj secret juice i on je neprestana tema. Dakle, kontinuitet – da ta boca nije polučila nikakvu reakciju na vaganju i da je tada odustao, ništa od cijele priče. Važno je imati kontinutet i stalno pričati o nečemu što želimo brendirati. Što više to guramo, veće su šanse da ćemo naviknuti naše pratitelje na to.
Sljedeći faktor je autentičnost, boca je unikatna, natpis je smiješan, nije išao na nikakva fensi pakiranja, print na bocu, da to izgleda kvalitetno i po nekim standardima već je napravio po svojem ukusu, za sebe. To je ono što privlači ljude, kada vide nešto drugačije, a upravo to drugačije nije ništa drugačije već je samo specifično vezano za osobu koja to brendira jer, svatko od nas je drugačiji, svatko ima drugačiju energiju i trebamo širiti svoje, a ne gledati kako sebi prilagoditi ono što drugi rade.
Naravno, trebamo uzeti u obzir da je Paulo Costa jedan od najpoznatijih i najpopularnijih boraca na planeti pa se uvijek može reći, lako njemu, ima brdo fanova. Možda mu i je lakše, ali je poanta u tome da je napravio nešto zanimljivo, neočekivano javnosti i sebi svojstveno. Neovisno o broju pratitelja koje imate, ovo je formula za širenje.
Neka bude nešto što će privući pažnju.
Neka bude nešto što ljudi ne očekuju.
Neka bude nešto što je svojstveno vama.
Koji je njegov sljedeći korak?
S obzirom da pažljivo gradi priču i postupno brendira svoj napitak, ne bih se začudio da lansira svoju liniju secret juice napitka. Sve je počelo iz šale, pričanjem priče na šaljiv način, držanjem sastojaka u tajnosti, privukao je interes javnosti, medija, poznatih novinara – svi preduvjeti za uspješno lansiranje i prodaju proizvoda su tu.
Poznavajući Paula Costu, tko zna što možemo očekivati, ali je odličan profesor brendiranja od kojeg trebamo učiti.
Izvor naslovne fotografije: https://mmasucka.com/2021/03/02/paulo-costas-wine-choice-reviewed/